Seminar: Lectura critică a articolelor: definiții, concepte și practici

Publicat: 16.03.2021
14:00
on-line
Intrare liberă

Disciplina de igienă, Departamentul Medicină Preventivă, în parteneriat cu Departamentul Relații Externe și Integrare Europeană din cadrul Universității de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”, organizează un seminar on-line cu tema Lecture critique d’article: définition, concepts et pratiques (Lectura critică a articolelor: definiții, concepte și practici).

Webinarul se va desfășura în limba franceză, în data de 18 martie curent, începând cu ora 14:00, pe platforma Google Meet: https://meet.google.com/spq-umnd-rsi?hs=122&authuser=0

Evenimentul este destinat studenților de la Filiera Francofonă, Facultatea de Medicină nr. 1 a Universității, iar formatori vor fi invitații speciali – Joël Ladner, șef al Departamentului de Epidemiologie și Promovare a Sănătății, Universitatea din Rouen, Franța, și Marie-Pierre Tavolacci, conferențiar universitar, Centrul Spitalicesc Universitar din Rouen.

Potrivit programului, la seminar vor fi abordate aspecte precum: lectura critică a articolelor științifice; aportul academic asupra studiilor observaționale; metodologia studiilor intervenționale; lectura critică a unui studiu de caz

Acțiunea se realizează în cadrul proiectului internațional „Renforcement des capacités de recherche internationale des déterminants du comportement et de l’activité des professionnels de santé” (Consolidarea capacităților de cercetare internațională a factorilor determinanți în comportamentul și activitatea lucrătorilor medicali), finanțat de Agenția Universitară a Francofoniei și de Ministerul Educației, Culturii și Cercetării al Republicii Moldova.

Evenimentul va avea loc în contextul Zilei Internaționale a Francofoniei, celebrată anual la 20 martie.

Adăugaţi la calendar 2021-03-18 12:00:00 2021-03-18 12:00:00 Seminar: Lectura critică a articolelor: definiții, concepte și practici Description USMF example@mail.com Europe/Chisinau public
USMF